deklerkseninjordanië.reismee.nl

Dag 7

Vandaag was de dag dat er gingen duiken.

Allemaal in pak gehesen , busje in en gaan .

Uitleg gekregen en Tonny en ik gingen samen met een instructeur mee . Ed en Freddy gingen ook samen.

Het was even wennen en wat dingen doornemen en daar gingen we.

Beide hielden we een hand vast van de instructeur en hij vroeg iedere keer of het goed ging. 1 keertje water in mijn bril naar dat kreeg ik eruit.

Gisteren van Freddy geleerd in het zwembad dus dat was wel handig.


Mooie vissen , zee egels en zelfs een zeeslang gezien .

Met de roze kwallen kon je spelen,deden je niks.


Over een tank gegaan en helaas moesten we al weer terug, vond het echt fantastisch .


Terug bleek dat het bij Ed niet gelukt was , hij voelde zich er niet prettig bij dus Freddy had nog niet gedoken .

Werd opgelost , zij ging met Tonny .

Ik was best jaloers dat Tonny nog een duik mocht doen


Freddy is nog een tweede duik gaan doen en Tonny en ik zijn met Amerikanen mee gegaan op snorkeltour.

Ed was nog even gaan snorkelen maar verloor een vin maar gelukkig nog terug gevonden door de duikers.


Al met al best vermoeiend en het is hier echt warmer dan warm.


Snel wat gegeten want ondertussen best al laat


Even allemaal rustig aan de rest van de middag en vanavond maar weer ergens gaan eten ,kregen bij papaya’s 15% duikerskorting en het menu zag er goed uit dus met de taxi daarheen .


Onze chauffeur kwam ook al naar Aqaba dus locatie doorgegeven aan hem en nog wat gedronken en sisha gerookt.


Morgen om 6 uur vertrekken we richting dode zee want er zijn wat wegwerkzaamheden en we hopen ze zo voor te zijn

Reacties

Reacties

Joke

Wow jij durft! Lijkt me geweldig maar ook doodeng dat duiken.
Straks lekker drijven in de Dode Zee☺️.
Pa heeft zijn prik weer gehad. Hopen dat hij er weer even mee uit de voeten kan.
Fijne dag?

Carla Klerks

Was echt zo gaaf en helemaal niet eng.
Jullie ook een fijne vakantie
Gaan zo drijven

Willy

Wat een prachtige reis! Het duiken lijkt me geweldig, mooie vissen oké maar waterslangen en andere enge dieren brrrr. Vandaag relaxed in de dode zee. Jullie kunnen de rust wel gebruiken want het is vroeg opstaan. Geniet weer van vandaag, ik geniet met jullie mee?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!