deklerkseninjordanië.reismee.nl

Dag 5

Vandaag eerst naar het Petra museum geweest , was net helemaal nieuw stond nog op de plattegrond dat het in het park was maar gisteren niet kunnen vinden natuurlijk.

Op naar de wadi rum woestijn , was niet zo heel erg lang , mooie uitzichten onderweg.

Mustafa heeft ons afgezet en komt ons vrijdag in aqaba weer ophalen , morgen gaan we met taxi naar Aqaba toe.

Er was iets mis met onze reservering maar gelukkig is het goed gekomen .

Alleen moesten we best lang wachten en konden we geen thee meer zien .

Eerst naar een cayon met tekeningen erin , toen kon je sandboarden wat niet veel mensen lukte De oudjes zijn niet omhoog gegaan , de benen deden nog iets te zeer na gisteren .

Little bridge en big bridge gezien , Ed is zelfs nog omhoog gegaan , meiden een stukje en ik beneden .

In ons kamp aangekomen, weer thee , veel thee en water .

Het eten werd uit de grond gehaald en er was een buffet, lekker gegeten en er werd muziek gemaakt en gedanst en sisha gerookt, heerlijk lemon-mint .

Beetje kletsen met andere Nederlanders en toen werden we opgehaald om te gaan slapen onder de sterren .

Op kussens en met veel dikke dekens werden er bedden gemaakt buiten en konden we naar de sterren kijken , super donker en een mooie sterrenhemel en vooral stilte.

We waren met nog 3 andere uit Schotland en Wales maar die zeiden vrij weinig.

Vroeg wakker natuurlijk want je ligt in de buitenlucht

Alles weer op en in de jeep en terug om te ontbijten .

Mochten even in tent van Nederlands gezin om ons op te kleden .

Terug naar the village en daar stond Ali op ons te wachten om ons naar aqaba te rijden

Joke

Druk programma hoor. Maar lijkt me wel geweldig om het allemaal mee te maken.
Is Ed ook aan de thee??
Ben wel benieuwd wat jullie daar eten!
Wel een beetje geslapen zo in de buitenlucht?
Blijf vooral zo genieten en nog veel plezier ?