deklerkseninjordanië.reismee.nl

Voorbereidingen reis Jordanië

Wij gaan om ons 25 jarig huwelijk te vieren met de z’n vieren 10 dagen naar Jordanië.

Ed wilde altijd al naar Petra toe, Freddy wil graag duiken in de rode zee,voor Tonny zijn er genoeg archeologische dingen te zien en ik wil wel drijven in de dode zee en het eten schijnt ook lekker te zijn dus dat komt goed met ons.

Iedereen heeft nu zijn vaccinaties ( Freddy had ze al ) , taxirit naar Brussel is geregeld, Jordanpassen gekocht, reisgidsen gelezen dus wij zijn er klaar voor.

Hier onze plannen

Vrijdag 26 april vliegen we vanaf Brussel naar Amman.

Zaterdag 27 april gaan we Jerash bezoeken

Donderdag 2 mei duiken en snorkelen

Vrijdag 3 mei naar de dode zee om te drijven

Zaterdag 4 mei richting Amman

Zondag 5 mei terug vliegen naar Brussel

We gaan proberen zoveel mogelijk te zien en te doen met hier en daar een hapje en een drankje.

We reizen met een privé chauffeur , we hopen dat dat lekker relaxed is , allemaal beetje rondkijken, geen zoektochten naar waar moeten we zijn en wie weet wat leuke tips van de chauffeur .

We gaan proberen iedere dag iets te plaatsen en hopen dat jullie het leuk vinden om ons te volgen

Groetjes Ed, Carla, Freddy en Tonny

Anja

Heel veel plezier kijk uit naar jullie belevenissen

Hans

Ha die Klerksen, wens jullie een hele fijne en mooie vakantie toe met elkaar. Ben benieuwd naar de verhalen en foto’s. Geniet er van ??✈️

Hanny

Fijne vakantie, kom maar op met die verhalen

Willy

Nog gefeliciteerd! Hele fijne mooie vakantie met elkaar. Geniet ervan! Ik kijk uit naar de verhalen en de foto's, maar niet alleen door de lens kijken hoor!

Ellis

Ga er van genieten!!!! ??

Samantha

Heel veel plezier !